Toimitusehdot

Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn

Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä


KEHÄ CARAVAN TUKUN TOIMITUS- JA PALAUTUSEHDOT 1.2.2023 ALKAEN

Kehä Caravan Tukku Oy soveltaa asiakkaiden tasapuolisen ja laadukkaan palvelun varmistamiseksi kaikkiin tilauksiinsa seuraavia toimitusehtoja:

  1. Tukku pidättää oikeuden tuote- ja hintamuutoksiin ilman erillistä ennakkoilmoitusta.
  2. Tilaamalla Caravan Tukulta asiakas hyväksyy ehdot ja sitoutuu noudattamaan niitä.
  3. Tukun asiakkaat hyväksyvät, että luottotiedot tarkistetaan säännöllisesti luottorajojen ja maksutapojen arviointia varten.
  4. Noudatamme päivitettyä hinnastoa 1.2.2023 alkaen.
  5. Jos tilausten nettosumma (alv. 0 %) on alle 75 € veloitamme pientoimituslisän 10 € (alv. 0 %).
  6. Myyjän vastuu lähetettävistä tuotteista päättyy, kun ne on luovutettu rahdin kuljettajalle. Postin käsittelyssä syntyneistä vahingoista on ilmoitettava kuljettajalle vastaanottotilanteessa sekä Tukulle mahdollisimman pian. Vauriot ovat syytä kuvata mahdollisimman tarkasti. Näissä tapauksissa Tukku hoitaa yhteydenpidon kuljetusliikkeen kanssa.

Hinnoittelu

Express-paketit hinnoitellaan rahdituspainon ja pakettimäärän mukaisesti, lisäksi tarpeen mukaan vaadittavia lisäpalveluita hyödyntäen:

Lisäpalvelut
Aamuksi 09 +6 €
Suuri paketti +6 €
Särkyvä paketti +9 €
Soitto ennen jakelua +6 €
Ahvenanmaan toimitukset (lauttamaksu) +5,5 €

Kotimaan rahti hinnoitellaan tilavuuden ja kuljetusmatkan mukaisesti

Yli 700 € kertatarviketilaukset (alv. 0 %) toimitetaan rahtikuluitta. Huom! koskee vain Manner-Suomen aluetta ja ainoastaan sopimuskumppanimme Posti Group Oyj:n tarjoamia kuljetusvaihtoehtoja.

Rahtivapaus ei koske lisäpalvelullisia tuotteita, joita ovat:

Lisäpalvelulliset tuotteet
Aikataulutettu jakelu +30 €
Jakelu yksityishenkilölle +26 €
Pitkä lähetys +31 €
Toimitus terminaaliin +18 €

Noutopistejakelu:

  • Noutopistejakelun toimitustapaa sovelletaan silloin, kun asiakas tilaa meiltä tuotteen, joka toimitetaan suoraan loppuasiakkaalle. Tämä on Express-pakettia edullisempi vaihtoehto ja asiakkaalle joustavampi noutoajankohdan osalta. Asiakas voi verkkokauppatilauksen yhteydessä mainita toivotun noutopisteen tai muussa tapauksessa Tukku valitsee Postin sovelluksen ehdottaman lähimmän noutopaikan. Tämä koskee ainoastaan Postin pakettilähetyksiä. Kotimaan rahti jaetaan edelleen suoraan asiakkaan osoitteeseen. Loppuasiakkaalle suoraan lähetettävistä lähetyksistä pidätämme oikeuden periä erillistoimitusmaksun 15€ (alv. 0 %).

Palautusehdot

  1. Kehä Caravan Tukku Oy soveltaa asiakkaiden tasapuolisen ja laadukkaan palvelun varmistamiseksi kaikkiin tilauksiinsa seuraavia palautusehtoja:
  2. Tuotteiden palautukset hyväksytään vain niissä tapauksissa, joissa toimitettu tuote on väärä tai tuote on viallinen.
  3. Ilmoitus virheestä on tehtävä tuotteen myyneelle myyjälle välittömästi laskussa ilmoitetun huomautusajanjakson sisällä.
  4. Palautuksesta on aina sovittava erikseen Tukun henkilökunnan kanssa ja saatava palautuslupa sekä ohjeet palautukselle.
  5. Palautettavassa tuotteessa on aina oltava mukana ostolaskun, tilausvahvistuksen tai lähetyslistan jäljennös sekä selvitys palautuksen syystä ja kenen kanssa palautuksesta on sovittu.
  6. Väärin tai viallisena toimitetuista tuotteista hyvitetään hyvityslaskun muodossa veloitettu nettohinta.
  7. Muista hyväksytyistä palautuksista hyvitetään 75 % veloitetusta nettohinnasta. Palautusrahdin maksaa aina lähettäjä.
  8. Palautettavia tuotteita ei voi laskuttaa Tukulta.
  9. Erityistilattuja tuotteita, esim. merkki- ja mallikohtaisia varaosia, takuuosia tai mittatilaustuotteita ei hyvitetä.

Jälkitoimitukseen jääneiden toimittamattomiin tuotteisiin sovelletaan samoja palautusehtoja kuin
muihin erityistilattuihin tuotteisiin.

Palautuskäytännöt

Kun palautuksen maksajana on Kehä Caravan Tukku Oy Jos käytössä on Postin SmartShip palvelu: Valitse palveluvalikosta ”Posti-Palautus” ja kohtaan ”Maksaja muu kuin lähettäjä”. Asiakas merkitsee Tukulta palautusluvan yhteydessä saadun Maksajan logistiikan sopimustunnuksen numeron. OmaPosti Prossa palautusvaihtoehto tulee valittavaksi kun valitsee ensin lähetyksen kooksi ”Keskikoko”. Tällöin pääset valitsemaan myös maksajan ja antamaan sopimusnumeron palautukselle.
Kun palautuksen maksajana on asiakas

Smartshipistä valitaan joko palvelun ”Posti-Palautus” tai ”Posti – express-paketti”, eikä ”Maksaja muu kuin lähettäjä” kohtaa rastiteta. Vastaavasti OmaPosti Prossa valitaan Express-paketti, jonka toimitustavaksi valitaan ”Toimitus perille”.

Jos asiakkaalla ei ole käytössä lähetyksen muodostamiseen tarvittavia ohjelmistoja, lähetyksen voi toimittaa lähimpään Postin toimipisteeseen ja pyytää Postin henkilökuntaa lähettämään paketini asiakaspalautuksena.

Voit käyttää myös Postin palautuspalvelua, jonka voi tehdä verkossa: Palauta paketti – Henkilöille – Posti

Kun lähetys on kokonsa puolesta rahtilähetys

Palautuksesta tulee sopia Caravan Tukun yhteyshenkilön kanssa. Rahtilähetyksien palautuksissa Tukun henkilökunta tilaa kuljetuksen ja lähettää tarvittavat asiakirjat (kollilaput) sähköpostilla.

Rahtikirjat poistuvat käytöstä 1.2.2023

Huomioittehan, että jos olette valinneet jonkin muun Postin palvelumuodon ja palautuksenne jaetaan noudettavaksi Postin toimipaikasta tai lokeroautomaatista, se palautuu noutamatta jääneenä takaisin lähettäjälle.


Takuuehdot

  1. Takuupalautuksista tulee aina sopia Tukun henkilökunnan kanssa ennen palautusta.
  2. Takuutapauksissa ostajan on aina esitettävä ostokuitti.
  3. Takuutapauksissa noudatamme valmistajien myöntämiä takuuaikoja ja takuuehtoja.
  4. Tuote korjataan tai vaihdetaan takuuna, mikäli siinä on selkeästi osoitettava valmistus- tai ainevika.

Voit tutustua takuuprosessiin tarkemmin täällä.


Epäselvissä tilanteissa voit olla meihin yhteydessä. Autamme mielellämme!